Բնագիտության հաշվետվություն

1.Տեղադրիր քո ուսումնական բլոգի բնագիտության բաժնի հղումը։

https://gayaneavetisyan2021.edublogs.org/category/%d5%a2%d5%b6%d5%a1%d5%a3%d5%ab%d5%bf%d5%b8%d6%82%d5%a9%d5%b5%d5%b8%d6%82%d5%b6/

2.Երրորդ ուսումնական շրջանում մեր քննարկած ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ի՞նչ թեմաներ կուզենայիր լիներ, որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։

Երրորդ ուսումնական շրջանում քննարկած ուսումնական նյութերից ամենա հետաքրքիրը

եղանակի կանխատեսումն է , ամենա հեշտն էր Կենդանի օրգանիզմներին բնորոշ հատկություններն է, ամենա դժվարը Բույսերի կառուցվածքը և կենսագործունեությունը։ Կուզեիլիներ մարդու կառուցվածքի մասին դաս լիներ։ https://gayaneavetisyan2021.edublogs.org այս հղումում կա իմ բալոր կատարած առաջադրանքները։

3.Առանձնացրու այն նախագծերը, որին մասնակցել ես: Ո՞րն էր ավելի հաջողված քեզ համար, ինչու՞։

Այս կիսամյակ ես նախագծերի չեմ մասնակցել։

4. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։

Ես կկարողանամ օգտագործել առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում ստացած գիտելիքները օրինակ մթնորորտը պահպանել։

5. Քանի բնագիտական ֆլեշմոբի ես մասնակցել։

Ես մասնակցել եմ բոլոր բնագիտական ֆլեշմոբներին։

6. Ներկայացրու հետաքրքիր բնագիտական փորձ, կարող ես նկարահանել, տեղադրել բլոգում։

7. 1-10 նիշով գնահատիր քո երրորդ ուսումնական շրջանը։

Ես կգնահատեի իմ երրորդ ուսումնական շրջանը 10/10։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *